Володимир Омелян представив Національну транспортну стратегію "Drive Ukraine 2030" (відео)

 Володимир Омелян представив Національну транспортну стратегію "Drive Ukraine 2030" (відео) 

У Києві відбулась презентація Національної транспортної стратегії України до 2030 року "Drive Ukraine 2030", схвалена Кабінетом Міністрів України.

У заході взяли участь міністр інфраструктури України, представник партії "Народний фронт" Володимир Омелян, Голова фракції "Народний фронт" у Верховній Раді Максим Бурбак, Голова Представництва ЄС в Україні Хюґ Мінґареллі, представники дипломатичного корпусу, члени команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури, представники громадськості та медіа.

Над документом працювала команда Міністерства інфраструктури України спільно із провідними європейськими експертами в галузі транспорту за підтримки представництва ЄС в Україні та Європейської Комісії.

Презентуючи Національну транспортну стратегію, Володимир Омелян наголосив, що тільки амбітні плани і "велика інфраструктурна революція" можуть дати Україні нову якість.

"Побудова модерної держави вимагає модерного підходу. Стратегія 2030 – це не тільки про транспорт. Це стратегія про модерну Україну, про розвинену сильну державу, про людей, для яких ми створили найкраще", - наголосив міністр.

"Інфраструктурний прорив – це створення нової реальності, а не ремонт старої. Національна стратегія-2030 Drive Ukraine – драйвер економічних та соціальних перетворень в Україні. Створення України майбутнього. Це перетворення України на розвинену, високотехнологічну та інноваційну країну завдяки розвитку сфери транспорту та інфраструктури, застосування новітніх технологій. Drive Ukraine 2030 – цифрова інфраструктура, безпека на транспорті, безпілотні автомобілі, транспортні коридори, єдина транспортна та інфраструктурна мережа з Європейським Союзом", - підкреслив Володимир Омелян.

За словами міністра інфраструктури, «Drive Ukraine 2030» передбачає:

  • 10 нових автобанів
  • - Понад 100 комплексів автоматичного вагового контролю
  • - 10 годин – середній час перетину України з Півдня на Північ і з Заходу на Схід
  • 0 – дитяча смертність на автошляхах, зменшення травматизму на автошляхах на 90%, 35 млрд гривень з  Дорожнього фонду на безпеку
  • -  Міжнародні автобани: Go Highway, Via Carpatia, продовження Одеса-Рені до Греції. А також розвиток внутрішніх напрямків: Львів-Київ-Харків-Донецьк, Київ-Керч, Полтава-Дніпро.
  • Повну відмову від "маршруток". Вільний ринок торпедує перехід до комфортабельних неолайнерів
  • 50 -  працюючих аеропортів
  • 1 година – середній час, який займає дорога до аеропорту з будь-якої точки України
  • -  50% населення, яке літає
  • Генерація пасажиропотоку регіональними аеропортами (наразі 98% пасажиропотоку припадає на 7 аеропортів)
  • Від 50% - частка low-cost сегменту в авіапревезеннях
  • 36 млн пасажирів на рік – пасажиропотік аеропорту "Бориспіль". Передбачає 6 об’єднаних терміналів та реконструкцію другої злітно-посадкової смуги
  • 3,5 млн пасажирів на рік –  пасажиропотік аеропорту "Львів"
  • Розширення географії польотів (350 напрямків для польотів з усіх аеропортів України)
  • Вільна конкуренція на залізниці. Інфраструктура і залізничне полотно належать державі. Рухомий склад, локомотиви – як в державній, так і в приватній власності.
  • Передбачено спільне виробництво рухомого складу на основі співпраці Укрзалізниці з Крюківським вагонобудівним заводом та світовими компаніями: General Electric, Bombardier, Greenbrier та ін.
  • За умови успішної співпраці до 2030 року можна замінити 100% локомотивів та оновити вагонний парк на 100%.
  • 150 км/год – середня швидкість залізниці
  • На сполученні Київ-Одеса, Київ-Львів, Київ-Харків, Київ-Дніпро має бути замінена колія на колію європейського стандарту
  • Ці кроки дадуть можливість вивести Укрзалізницю в топ-5 залізниць світу за фінансовими показниками
  • Україна – хаб між Європою та Азією. Україна може серйозно заявити про себе як учасник проекту Нового шовкового шляху, для чого потрібен прозорий і ефективний механізм оформлення митних вантажів, якісна система залізничних і автомобільних магістралей.
  • -  Морське "єдине вікно" в усіх українських портах (інформаційна система, що дасть можливість впорядковано збирати і аналізувати дані про судна). Усунення корупційної складової. Низькі тарифи. Комфортна логістика.
  • 30% - частка вантажу, який обслуговують українські порти, у чорноморському басейні.
  • Українські порти у рейтингу ТОП100 найбільших портів світу.
  • 50 млн тонн на рік – перевезення вантажів Дніпром та іншими річками.
  • Оновлена «Укрпошта»: понад 70% - частка на ринку поштових послуг.
  • Hyperloop в Україні. Територією України можуть пройти 5 з 11 глобальних гілок надшвидкісного наземного транспорту Hyperloop, з яких три прокреслені через Київ.
  • 60 млрд доларів – обсяг інвестицій у транспортну сферу
  • Інтеграція України у світову економіку та технологічний стрибок у сфері інфраструктури можливі шляхом залучення Світових компаній до України: Hutchison Ports, DP World, General Electric, Bombardier, Tesla, Ryanair.
  • Будівництво в Україні Tesla Gigafactory з виробництва акумуляторних батарей та сонячних панелей.
  • Імплементація Угоди про Асоціацію з ЄС – схвалення та виконання пакету інфраструктурного законодавства, виконання директив ЄС
  • Smart Country. Smart-roads: будівництво інтелектуальних доріг для руху безпілотного транспорту, истема контролю трафіку (використання Big Data), Smart-road: пілотна дорога, що генерує електроенергію.
  • Єдиний квиток: 1 квиток для всіх видів транспорту
  • Від 50% - частка електрокарів у продажу автомобілів
  • 100% - весь громадський транспорт електричний
  • 2 заводи з виробництва електрокарів та батарей
  • Потужності, що виробляють: вантажівки, літаки, морські та річкові судна на електричній тязі

У свою чергу Голова представництва ЄС в Україні Хюґ Мінґареллі запевнив присутніх у підтримці України з боку ЄС в реалізації Стратегії.

"Національна транспортна стратегія України - це тисячі годин часу справжньої роботи. Європейський Союз підтримує вас у імплементації цієї дуже амбітної стратегії, тому що ми всі впевнені, мої колеги і я, що це те, що ви дійсно можете здійснити у цій важливій галузі", - підкреслив Хюґ Мінґареллі.

Володимир Омелян представив Національну транспортну стратегію "Drive Ukraine 2030" (відео)

"Ви були у тісному зв’язку з міжнародною спільнотою, міжнародними фінансовими інституціями. Ми знаємо, що на базі всіх цих консультацій, ви прийняли всі зауваження від всіх зацікавлених сторін, і це є гарантією того, що це вірний документ", - наголосив Голова представництва ЄС в Україні.

 


Джерело: nfront.org.ua

Сначала зайдите на главные новости Херсона, Херсонская городская газета и останетесь здесь навсегда
  • Автор: Журналіст
  • Переглядів: 382
  • Коментарів: 0
  • 24-06-2018, 07:27

реклама партнерів

Інформація до новини

Шановний користувач, Ви зайшли на сайт як не зареєстрований.
Ми пропонуємо Вам зареєструватись або зайти під своїм логіном.
Адміністрація не несе відповідальності за коментарі користувачв. Якщо Ви побачили рекламу, або непристойні коментарі, будь-ласка натисніть кнопку "СКАРГА".


Добавление комментария

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите код: