Популярно про паски безпеки

 Популярно про паски безпеки 

"Щодня мені доводиться читати повідомлення про дорожньо-транспортні пригоди і роздивлятися фото із місць ДТП, на яких понівечені автівки, іноді – людські тіла або те, що від них залишилося. Я не збоченець і не мазохіст, в мене суто професійний інтерес", - так починає свою публікацію у Фейсбук Віктор Козоріз, віце-президент Товариства учасників руху.

Чому люди так часто помиляються на дорозі або переоцінюють свої можливості? Чому все частіше ризикують і своїм життям, і життям інших учасників дорожнього руху? Чому ігнорують елементарні правила безпеки, не говорячи вже за Правила дорожнього руху? Цими питаннями задається не тільки автор допису.

"Дуже часто я не знаходжу відповідей на ці запитання. Особливо, коли бачу, що водії і пасажири, які загинули або були травмовані в результаті чергової дорожньої аварії, не були пристебнуті пасками безпеки або перевозили малолітніх дітей без дитячих крісел", - зазначає Віктор Козоріз.

Та наголошує, що побачити такі деталі за купою зім’ятого заліза вдається далеко не завжди.

Віктор Козоріз звертається до представників Патрульної поліції, які виїздять на місце ДТП і фіксують їх наслідки: "Якщо є така можливість, давайте більше інформації про очевидні причини і обставини аварій, зокрема, про супутні причини, які призвели до загибелі або травмування людей. Не для протоколу, а для профілактики подібних випадків. І якщо ви бачите, що водії або пасажири, які потрапили в ДТП, були не пристебнуті пасками безпеки, чи в їхній автівці не спрацювали подушки безпеки (або їх там зовсім не було) також повідомляйте. А вже далі нехай розбираються слідчі та експерти". 

За результатами досліджень, які проводились в Україні громадськими організаціями, лише близько 18% водіїв користуються пасками безпеки. Це вкрай низький показник! Тому для автошкіл та Головного сервісного центру МВС автор має спеціальну пропозицію, вбачаючи в тому, що він існує, і їх провину.

"Бо мало просто розповідати водіям і слухачам автошкіл про необхідність користування пасками безпеки, треба ще й на практиці показувати, як поводить себе тіло водія в момент зіткнення чи перекидання автівки, і яку роль при цьому відіграють паски безпеки. В багатьох цивілізованих країнах для цього використовують демонстраційні стенди і тренажери. Але в Україні вони практично не використовуються", - пише Віктор Козоріз. Це підтверджує і виробник таких стендів, керівник компанії «Автосправа» Ілля Щербина http://avto-delo.org.ua/o-kompanii.html

Віце-президент Товариства учасників руху пропонує переглянути вимоги до технічного обладнання автошкіл. А ще "централізовано закупити такі стенди за бюджетні кошти (бодай по одному для кожної області) і встановити їх у регіональних сервісних центрах".

Для багатьох водіїв та кандидатів у водії вони будуть дуже корисними і, можливо, комусь допоможуть зберегти своє життя.

 


 

 


 



 



Сначала зайдите на главные новости Херсона, Херсонская городская газета и останетесь здесь навсегда
  • Автор: Журналіст
  • Переглядів: 378
  • Коментарів: 0
  • 17-06-2018, 17:02

реклама партнерів

Інформація до новини

Шановний користувач, Ви зайшли на сайт як не зареєстрований.
Ми пропонуємо Вам зареєструватись або зайти під своїм логіном.
Адміністрація не несе відповідальності за коментарі користувачв. Якщо Ви побачили рекламу, або непристойні коментарі, будь-ласка натисніть кнопку "СКАРГА".


Добавление комментария

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите код: