Міський голова Скадовська Олександр Яковлєв відзвітував перед громадою

 Міський голова Скадовська Олександр Яковлєв відзвітував перед громадою

8 лютого міський голова Скадовська Олександр Яковлєв відзвітував перед громадою. Про деякі факти зі звіту, коментарі, відкриті питання і відповіді розповідає у своїй публікації на Фейсбук, в групі ВІ "Активна громада", її координатор Андрій Павлюк. Детальний звіт у цифрах буде опублікований на офіційному сайті Скадовської міської ради, районній газеті "Чорноморець". Вже зараз можна  подивитись пряму трансляцію заходу на Youtube каналі міської ради.

Отже, пропонуємо ознайомитись з оглядом активіста Скадовської "Активної громади".

Рік певних сподівань, очікувань, випробувань скінчився. Про що звітував міський голова: що змінилось, про  перспективи та проблеми - говорив на річному звіті Олександр Яковлєв. Обговорили виконання цільових програм, здобутки з розвитку інфраструктури міста, реалії в роботі виконавчого комітету Скадовської міської ради. 

Що не змінилось?

Структура виконавчого комітету не змінилась, провели оптимізацію з оплати праці, не добавили спеціаліста з розвитку курорту і туризму (у курортному місті депутати визнали за непотрібне), значного збільшення бюджету міста у 2017 році не відбулось (виконання становить 104%, це 44264 млн. грн.) - значні надходження отримано від акцизу, малого бізнесу у вигляді єдиного податку, від збору коштів з виділення торгових міст (тобто доходи від робочих міст малого підприємництва та податку з оплати праці ФОПів та бюджетників, яких в залі практично, на жаль, не було). Невже їм не цікаво як витрачаються кошти платників податків на виконання програми по благоустрою та покращенню інфраструктури міста. 

Що виконано?  

Програма по тротуарам з безпечними сходами виконана. Активні роботи проводились по асфальтуванню та вкладення твердого покриття (був названий конкретний перелік вулиць). Значну роботу проведено по ефективному енергозбереженню та освітленню північних районів - «Колгоспний» та «Біла акація». Відремонтовано важливий напірний каналізаційний колектор КНС №5, який понижує рівень грунтових вод. Розпочато програму по системі безпеки з встановлення камер відеоспостерження в людних місцях та складних транспортних сполученнях. Приймали участь в співфінансуванні з районним бюджетом по придбанні медичного обладнання та шкільного і комп’ютерного обладнання на суму 2.1 млн.грн.

 

Далі було презентовано слайдові показники з виконання соціально-культурних програм, благоустрою, впорядкуванню території міста. Була висловлена подяка активістам громади за реалізацію громадських проектів.

Відкриті питання: благоустрій пляжної зони та повернення орендованих пляжів у комунальну власність, відсутність проектної документації по встановленню меж міста (невже попередня влада не знала про відсутність вихідних даних по володінню містом 870 га земель), покращання транспортної інфраструктури міста, відокремлений збір сміття, створення комунальної служби з ритуальних послуг, спортивний майданчик у східному мікрорайоні (в якого відсутня юридична адреса, що є причиною бюджетного фінансування - цікаво, але ж він існує вже понад 30 років).

Влучні питання від громади стосувались створення ОТГ, боротьби з підтопленням міста, створення комунальних пляжів.

На жаль серед присутніх не було депутатів міської ради але вже найближчим часом і від них ми чекаємо на звіт. Тож далі буде...

Громадські активісти уважно слідкують за звітуванням депутатів. 


Сначала зайдите на главные новости Херсона, Херсонская городская газета и останетесь здесь навсегда
  • Автор: Журналіст
  • Переглядів: 388
  • Коментарів: 0
  • 9-02-2018, 15:48

реклама партнерів

Інформація до новини

Шановний користувач, Ви зайшли на сайт як не зареєстрований.
Ми пропонуємо Вам зареєструватись або зайти під своїм логіном.
Адміністрація не несе відповідальності за коментарі користувачв. Якщо Ви побачили рекламу, або непристойні коментарі, будь-ласка натисніть кнопку "СКАРГА".


Добавление комментария

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите код: