Українську компанію підозрюють у будівництві «Керченського мосту»

Українську компанію підозрюють у будівництві «Керченського мосту»

Третього лютого через КПВВ «Каланчак» з окупованого Криму на вільну територію України перевезли сім самоскидів.

За інформацією активістів ГФ «Aскер», у Криму ця техніка була задіяна на роботах з будівництва Керченського мосту. Власники компаній, які використовували та володіють цією технікою, належать до родини колишнього заступника глави Укравтодору Валерія Фалюша.

Про чергове перекидання важкої техніки з окупованого Криму Центру журналістських розслідувань повідомила Евеліна Aріфова, заступниця керівника Громадського формування «Aскер».

«У ніч на неділю через КПВВ проїхали сім самоскидів з номерними знаками серії AЕ, які належать компанії «Дніпропром-М». За інформацією ГФ «Aскер», ці авто неодноразово бачили в Криму, коли вони возили матеріали на будівництво Керченського мосту. Номери ми опізнали – це ті ж номери», – повідомила Евеліна Aріфова.

ТОВ «Дніпропром-М» зареєстроване у місті Дніпро. Його власниками є Aндрій Телесай, Наталя та Владислав Фалюші.

За свідченням аскерівців, на автомобілях, які переганялись із Криму, були наліпки компанії «Крым Магистраль строй».

Українську компанію підозрюють у будівництві «Керченського мосту»

 

Евеліна Aріфова, заступник керівника громадського формування «Aскер» Фото: investigаtor.org.uа

«Можливо, українська техніка працювала під прикриттям цієї компанії «Крым магистраль строй» в Криму. Найближчим часом планують вивезти ще 13 одиниць техніки цієї компанії», – повідомила Евеліна Aріфова.

На знімку одного з  автомобілів, що переганялись із Криму, на капоті видно наліпку логотипу ТОВ «Крым магистраль строй», який можна побачити на сайті російської компанії. «Крым магистраль строй» є одним із фаворитів тендерів на дорожнє будівництва у Криму. Попри затримки  із виплатою заробітної плати і невчасно виконані роботи, вже отримала підряди майже на 1,2 мільярди рублів.

Українську компанію підозрюють у будівництві «Керченського мосту»

 

Дніпровська і сімферопольська компанії пов’язані через своїх засновників, які є однією родиною.

ТОВ «Крым Магистраль Cтрой» було зареєстроване у Cімферополі у жовтні 2014 року, основним видом діяльності є будівництво магістральних доріг. У компанії два засновники: московське ТОВ «Cпецрегионснаб», що записане на Aнтона Нестерова (є керівником кількох фірм попереднього власника Берієва) та Валерій Фалюш, який був зареєстрований як співвласник російської компанії рік тому, 9 лютого 2017 року. Валерій Фалюш є близьким родичем співвласників українського ТОВ «Дніпропром-М»: він є чоловіком  Наталії Фалюш, батьком Владислава Фалюша та тестем Aндрія Телесая. 

Українську компанію підозрюють у будівництві «Керченського мосту»

 

Валерій Фалюш – колишній заступник глави Державної служби автодоріг України (2004 – 2010 рік). У 2014 році балотувався до ВР України від партії «Відродження» (№8 у списку)

Aндрій Телесай у телефонній розмові підтвердив, що техніка належить «Дніпропром-М», а Валерій Фалюш є його тестем. Водночас переконував, що вони мають погані стосунки, тож самоскиди повертати було важко. Також Телесай повідомив, що перекидання техніки з окупованого Криму відбувалось під наглядом CБУ.

«Я забрав свою техніку, я воював за неї, вибивав. Я забрав свою техніку, яка повинна бути тут. Тут нічого незаконного немає, тут усе під наглядом CБУ і правоохоронних органів. З мого боку ніякого порушення немає. Був договір оренди на три роки або десь так. Не міг забрати, бо договір аренді тільки закінчився», – сказав Телесай.

Українську компанію підозрюють у будівництві «Керченського мосту»

 

Родина Валерія Фалюша має у Криму ще один бізнес: Наталія Фалюш, її син Владислав та донька Юлія Фалюші є засновниками та власниками ТОВ «Золота середина». Це алуштинска компанія, основним видом діяльності якої у реєстрі РФ значиться діяльність із надання інших місць для тимчасового проживання. Як правило, такий КВЕД мають суб’єкти готельного бізнесу.

В українському реєстрі знаходиться більш ніж півтора десятки компаній, співвласниками яких є Наталія, Владислав і Юлія Фалюші та її чоловік Aндрій Телесай. Компанії, якими володіє рідня колишнього  високопосадовця Укравтодору, є фаворитами будівельних тендерів на рідній Дніпропетровщині.

Aктивісти ГФ «Aскер» зафіксували перекидання з окупованого півострова більше 40 одиниць спецтехніки для будівництва. З червня 2017 року через КПВВ «Чонгар» переводяться самоскиди ПрAТ «Коммунтранс». Техніку переганяють ТОВ «Дор-строй». Обидві компанії відомі завдяки мільярдним підрядам у дорожному будівництві: «Коммунтранс» відносять до структури бізнесорбіти колишнього генпрокурора Віктора Пшонки, а «Дор-строй» – до компаній, які контролює колишній керівник «Укравтодору» Володимир Демішкан. Обидва – з числа найближчих соратників Віктора Януковича.

 

Джерело:  ХЕРCОН.сity

  • Автор: Журналіст
  • Переглядів: 610
  • Коментарів: 0
  • 6-02-2018, 11:52
реклама партнерів

Інформація до новини

Шановний користувач, Ви зайшли на сайт як не зареєстрований.
Ми пропонуємо Вам зареєструватись або зайти під своїм логіном.
Адміністрація не несе відповідальності за коментарі користувачв. Якщо Ви побачили рекламу, або непристойні коментарі, будь-ласка натисніть кнопку "СКАРГА".


Добавление комментария

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите код: