У Скадовську визначали потенціал та вектор руху методичної системи Скадовського освітнього округу

 У Скадовську  визначали потенціал та вектор руху методичної системи Скадовського освітнього округу 
9 січня в Опорному закладі Скадовський НВК «Академічна гімназія» відбулася педагогічна рада «STEM навчання в освітньому просторі Скадовського освітнього округу».
Упродовж підготовки до ради фокус-група визначила, що з найбільш поширених засобів навчання для побудови методичної системи STEM-освіти є конструктори, робото-технічні системи, моделі, вимірювальні датчики, лабораторні прилади, електронні пристрої (комп'ютери, цифрові проектори, проекційні екрани, інтерактивні дошки тощо). Їх використання надає здобувачам освіти змогу здійснювати проектну та дослідницьку діяльність, реалізувати завдання моделювання різноманітних процесів і явищ та усвідомлено формувати якісно нові трансдисциплінарні знання. Проведений SWOT-аналіз допоміг визначити потенціал та вектор руху методичної системи Скадовського освітнього округу:
Strengths (Сили) 
- мотивація (дітям цікаво навчатись)
- інтеграція освітніх галузей
- утворення спільноти вчителів (різні предмети, але спільні проекти)
- взаємодія у підсистеми «вчитель-учень»
Weaknesses (Слабкості)
- інтеграція – міжпредметні зв’язки (ототожнення понять)
- матеріально-технічне забезпечення
- питання не в тому, що art-предмет – це заміна традиційного предмету, а в тому, чи розуміємо ми, що art-предмет - сутність сучасного викладання
Opportunities (Можливості)
- предмет – загальний простір інтелектуальної та творчої діяльності
- практичне використання отриманих знань
- перспектива міжнародного співробітництва
Threats (Загрози)
- втрата якості освіти, зниження Стандартів (який вплив здійснює такий предмет на учнів, якщо не формує навичок «обчислення», «розв’язку рівнянь»)
- страх вийти за межі Стандарту 
- необхідність навчатись новому (технології - це не про хімію, це – окремий предмет)
- відхід від культурних норм передачі та оцінки знань (заборонено «брати» чуже - використовувати чуже – цікаво та корисно).
Педагогічна рада у черговий раз продемонструвала, що саме методична система STEМ-освіти може забезпечити високий потенціал системи освіти, яка б враховувала не тільки вимоги сучасності, а й майбутнього.

У Скадовську  визначали потенціал та вектор руху методичної системи Скадовського освітнього округу

У Скадовську  визначали потенціал та вектор руху методичної системи Скадовського освітнього округу

У Скадовську  визначали потенціал та вектор руху методичної системи Скадовського освітнього округу

 


 
 
Сначала зайдите на главные новости Херсона, Херсонская городская газета и останетесь здесь навсегда
  • Автор: Журналіст
  • Переглядів: 446
  • Коментарів: 0
  • 9-01-2018, 15:11

реклама партнерів

Інформація до новини

Шановний користувач, Ви зайшли на сайт як не зареєстрований.
Ми пропонуємо Вам зареєструватись або зайти під своїм логіном.
Адміністрація не несе відповідальності за коментарі користувачв. Якщо Ви побачили рекламу, або непристойні коментарі, будь-ласка натисніть кнопку "СКАРГА".


Добавление комментария

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите код: