Експерти радять не купувати дешеві авто з Польщі та Прибалтики

 Експерти радять не купувати дешеві авто з Польщі та Прибалтики
Експерти радять не купувати дешеві авто з Польщі та Прибалтики і побоюватися машин з єврономерами на херсонських дорогах.
Євровіз відкриває для херсонців нові можливості, вабить новими спокусами, а значить і проблемами. Все частіше на вулицях Херсона стали з'являтися машини з польськими номерами і прибалтійськими. Звичайно, для тих херсонців, які назбирали 3-4 тисячі доларів і мріють про іномарку, недорогі автомобілі з Європи стають мрією, що збулася. Тому старі машини з реєстраційними номерами із позначкою Євросоюз не рідкість на херсонській дорозі. Тим більше, продаж авто випуску 1995-2000 років відомих брендів стала в Україні налагодженим бізнесом.
Не потрібно мати зв'язки в цій справі, досить погуглити «продаж нерозмитнених авто з Польщі, Литви чи Латвії», і Інтернет видасть адреси у Львові та Івано-Франківську, за якими можна придбати іномарку задешево. Саме туди спрямовують свої погляди херсонці, щоб купити автомобіль. Всі документи оформляються в електронному вигляді, і співвласник за цим сумнівним документам може їздити по Україні протягом року. При цьому не всі оформляють страховку, а якщо і платять, то компаніям, що нагадує підприємство незабутнього Остапа Бендера «Роги і копита».
Мало того, що самі автомобілі небезпечні для водія і пасажирів, вони несуть потенційну загрозу всім учасникам дорожнього руху. У Херсоні керівник служби автосервісу «Автопланета» Петро Куліченко розповів «Українському Півдню», чим загрожує експлуатація такого автомобіля.
«Європеєць тільки і продає цю машину, тому що в ній є серйозні неполадки. Ремонтувати дуже дорого, а в Європі її експлуатація заборонена. Наприклад, авто без подушок безпеки, тобто продається воно після серйозної аварії. Українець купив автомобіль за 3 тисячі доларів (75 тисяч гривень), а потім приїхав на сервіс і дізнався, що повне відновлення коштує 20-50 тисяч гривень. Для багатьох сума виявляється непідйомною, тому вони продовжують їздити на технічно несправних транспортних засобах. Або по-швидкому продають. В такому автомобілі виникають найчастіше проблеми з двигуном і ходовою частиною », - прокоментував Петро Куліченко.
Саме таких автомобілів потрібно побоюватися на дорогах. Якщо в дорожньо-транспортній пригоді винуватцем буде визнаний співвласник нерозмитненої іномарки, то потерпілому буде практично неможливо отримати компенсацію збитку. Компанії, в яких ці водії отримують страховку, часто виявляються липою, або цієї страховки просто немає. І потерпілий може ходити по судах місяці і роки, а з винуватця як «з гусака вода».
«Я не проти того, щоб люди з невисоким доходом могли придбати іномарку. Але тільки після якісної і повної діагностики вони можуть експлуатувати цей автомобіль. Потрібно на законодавчому рівні закріпити стандарти, так само як в Європі є обов'язкові стандарт СО і системи безпеки. Водії не відчувають відповідальності, оскільки їх важко розшукати, адже вони не зареєстровані в Україні. І вирішувати це треба терміново. Зараз з відкриттям безвізового режиму дороги заполонили автомобілі з польськими та литовськими номерами. У нас на автосервісі було кілька випадків, коли людина, дізнавшись, що потрібно в автомобіль вартістю 75 тисяч гривень вкласти стільки ж, розвертався і йшов », - розповідає Петро Куліченко.
Працівниками Патрульної поліції зафіксовано в Херсоні і кілька випадків, коли подібні автомобілі в ДТП руйнували будівлі і приватні будинки (приклад в Херсоні, будинок на розі вулиць Сорокіна та Олександрійської), їхали і їх не можуть знайти. Адже претензій пред'явити нікому.
Хороші б/в автомобілі в Європі коштують 10-15 тисяч доларів. З розмитненням в Україні їх вартість зросте до 25 тисяч. За ці ж гроші можна придбати новий автомобіль в автосалоні. На невисоких доходах українців грають не чисті на руку «бізнесмени».
До речі, вони придумали ще одну схему, по якій покупцеві можуть продати авто, що належать якійсь фірмі, наприклад «Кшиштоф і Компанія». Рік машина катається по Україні, а потім її просто можуть відібрати, оскільки це власність польської фірми.
 
 
Сначала зайдите на главные новости Херсона, Херсонская городская газета и останетесь здесь навсегда
  • Автор: Журналіст
  • Переглядів: 795
  • Коментарів: 0
  • 9-07-2017, 10:10

реклама партнерів

Інформація до новини

Шановний користувач, Ви зайшли на сайт як не зареєстрований.
Ми пропонуємо Вам зареєструватись або зайти під своїм логіном.
Адміністрація не несе відповідальності за коментарі користувачв. Якщо Ви побачили рекламу, або непристойні коментарі, будь-ласка натисніть кнопку "СКАРГА".


Добавление комментария

Ваше Имя:
Ваш E-Mail:
Код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введите код: